If I were a boy.

Var ju ett tag sedan jag skrev nu, blivit dålig på det.. Men inget händer ju. Jag ligger hemma och är sjuk, huvudvärk, feber, och illamående... Vill ha min mamma här så att hon kan laga soppa till mig (A) I slutet utav månaden så kommer min mamma och pappa upp frdag till söndag, ska bli mys. Sedan på söndagen så gör min syster en snabbvisit och hälsar på mig söndag till måndag kväll efter att hon vart i Stockholm och hälsat på där också. Hon får ta oss alla i ett paket :)
Nu vill jag bara att min Jolly ska komma upp och hälsa på någon gång... Får hoppas att hon vill komma upp någon gång.

Nu ligger jag i soffan och lyssnar på James Morrison´s nya platta genom YouTube. Varför blir jag alltid fast på hans plattor. Okej han har bara släppt två stycken, men ändå. Sån goding röst har han, mee like! Funderar på att gå in och beställa det. Får minnen från Thailand gnom honom. Hans första album var ju typ det ända som vi spelade där på andra sidan världen, helt underbar. Nu längtar jag till värmen för vädret står på och det visar kallt!

På lördag börjar också handbolls-vm, och gissa vem som kommer att sitta hemma och kolla på tv, Jo jag! :D Så ni är välkommna att komma ut till tomtestigen och kolla med mig ;)



Kommentarer
Postat av: ida

du måste blogga ofta ofta ofta så vi hänger med vad som händer där uppe ? :D haha.. hoppas du får ditt kikhål snart :D klet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback