Las Palabras De Amor.

Jag är trött, trött på att inte må bra. Ja är uttråkad, uttråkad på att inget göra! Jag får inget nödvändigt gjort.






Okej, har legat till sängs nu ett tag och är uttråkad utav detta också. Hitta receptet på Moa-musli så nu är jag inne på andra 10minutern så måste vakta ordentligt. Det och handla har nog vart det mest nödvändiga jag gjort idag, förutom att bli arg på kärringen på nyköpingshem!! Så nu är jag utmattad igen och min panodil börjar sluta värka känner jag för börjar känna mig febrig igen :(

För tillfället så är det Queen som håller mig sällskap genom högtalarna medans jag vaktar Moa-muslin i ugnen. Sista 10:an nu och sen ska det vara klart. Så ska jag lägga mig i soffan med en kopp te i famnen.

Jo just det, blev ju så arg på tanet från Nyköpingshem när jag ringde till dem! Går inte att beskriva. Men jag och Moa kom överänns om att dem e alla STORA VIRRPANNOR där på kontoret! Dem vet ingenting och nothing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback