Let me live.

Hmm, mycket som kan hända på en dag, bara någon timma, en minut eller bara en ynka sekund!

Idag fick jag leka lite bilmekaniker, men tror inte att det är något som jag ska pyssla med som ett yrke, haha. JAg får fortsätta leta efter mitt drömyrke lite till.
Sedan höll jag också på att krocka idag, alltså det var knappt en meter ifrån den andra bilen. Men kan stolt säga att det inte var mitt fel, fick använda tutan också! Jag åker på raksträckan inne i stan, ser att det står en bil i korsningen från en "gränd". Han väntar eftersom att det är han om ska lämna företräde, men när jag är 3meter ifrån honom så bara han kör ut! Jag tvärbromsar och lägger mig på tutan oh skriker fula ord i bilen som jag egentligen inte ska säga antagligen (A) Sedan satt jag typ rädd i bilen resten av vägen hem, som tur är svängde han av vid rondellen ut mot Skavsta...

Idag blir det handboll, tänkte vara slapp nog och köpa en pizza, men har inget sug efter det idag så får ställa mig och laga något annat. Börjar redan bli hungrig, men ah får se har ju inte lagt fram något heller...






Why don't you take another little piece of my heart
Why don't you take it and break it
And tear it all apart
All I do is give
All you do is take
Baby why don't you give me
A brand new start


Kommentarer
Postat av: Evelina

ta det lungan me bilen & dig själv ! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback