Now I'm Here

Hoho! I förrgår hade jag ett hål genom dörren, jaa ett riktigt hål som folk kunde kika igenom. Men igår fylldes det hålet med ett titthål, så att folk inte kan kolla in, bara jag ut på dem :D

Den här veckan har gått riktigt fort, grupparbete, jobbig föreläsning, städning, bakning. Imon är det Marknadkommunikation och där ska vi gå igenom ekonomi och budget, Good Luck Therese liksom! Kan behöva några såna. För folk som känner mig vet att matte inte är min grej och på ekonomi blir det nog något som man måste räkna ut med antingen + lr - !
Imon kommer också mina föräldrar med tillökning av min Mormor också. Det ska bli kul, sedan kommer syster på söndag när dem andra åkt.

                     
Marränger med choklad                             Mitt hål i dörren!

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag elsker sådane marränger norske accent

Postat av: tess

det var rart at høre, du er så sød Evelina! (detta var danska)

2009-02-03 @ 14:10:44
URL: http://theresemortensen.blogg.se/
Postat av: fanny

hahah har du äntligen fått ditt lille hål? ;) mihih :D

2009-02-04 @ 18:35:06
URL: http://fannyrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback