Under Pressure

Nu har det vart riktigt mycket den här veckan... Tenta idag i Grafisk Produktion, gick bra på den praktiska delen och mindre bra på den skriftliga tyvärr. Vart stressad över något, kanske var detta. Sedan fick jag problem med bilen och den startade och fick panik för det och det kändes som att mitt huvud skulle sprängas.

När jag känner mig stressad över något så mår inte mitt huvud bra, jag får migrän och det har funnits symptom hela veckan till det... Så måste slappna av i helgen, träna lite och inte tänka på allt för mycket som händer i skolan och som kan stressa upp mig. Har också fått låna 4 olika filmer av Moa, hon e så snäll :D
Nu sitter jag här och gör inte allt för mycket, har ätit tacos, fyllt upp godis skålen men känner inget sug för jag tror att det är fredag. Nu väntar jag på att handbollen ska börja! Det har vart hela mitt nöje sedan i lördags, alla macther. Sverige har ju vart hur bra som helst så kan inte säga något 4/4 vinster har dem och ikväll väntar Kroatien. Väntar med spänning!




Ni får ha en riktigt gosig Torsdgs kväll! För det ska jag ha


Snart kommer min familj upp! Längtar <3
 


Pressure pushing down on me
Pressing down on you no man ask for
Under pressure - that burns a building down
Splits a family in two
Puts people on streets


Kommentarer
Postat av: ida

gaah dumma match.. dom börja ju nästan bra.. varför lät dom dom vinna. jag å mamma satt å skrek gaah! :D

Postat av: carro

jag längtar me!!!

2009-01-23 @ 18:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback