Khashoggi's Ship

Oh shit! Man tror att man flyttar till en liten stda och att det är lugnt, men det händer mer än vad man kan tro! Igår så hade den nya baren "Blue Moon bar" blivit utsatt för brandattentat som klassas som mordbrand. Det luktade så mycket inne på skolan och ändå ligger krogen uppe på stan... Vi kunde knappt arbeta där inne. Dem stänge av ventilationen, men då fick vi knappt någon luft, hur skulle detta då gå? :o
Tror att det ändå var en stor brand för det var fullt med brandbilar vid 16:00 fortfarande och dem fick larmet vid 8:00 på morgonen. Så ja det händer sånt i den lilla staden också. Tydligen varje ny krog om startas blir brända, helt knas.

Efter skolan gick vi och simma och var riktigt trötta... Jag drunknade nästan för att jag skatta hela tiden även om jag nådde botten, Moa kunde ha sätt ut som en sjunken muffins och Chris hon blev utstirrad av knasig gubbe som trodde aatt han var spännis :D

Nu ringer väckarklockan så nu är det upp och hoppa... Iväg på gruppmöte med arbete, sedan Willys.



Kommentarer
Postat av: transan

Ojdå där ser man, scary!! Bor du i storstaden nu? hehe :D hahaha de skulle jag vilja se, när du nästan drunknar för att su skrattar så mycket hahaha :D du är för söt ;)snart ses vi baby <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback