Seven Seas Of Rhye

Puuuh! Idag när jag kolla på sporten så sa dem att dem sänder dagens match på Tv4! Nu har dem gjort min dag... Men förstår inte varför det inte stod igår på deras hemsida lr på tablån, dem ville göra mig arg.

Vart i landet är vi om det blåser, regnar, har snöat i natt= Nyköping. Vilket väder, jag vill inte änns gå ut. Måste i alla fall till affärern idag och köpa in lite potatis till dagens middag. Åker jag in till stan ska jag nog ta och träna också på gymet inne i stan eller ta mig en simtur. Det är faktiskt riktigt lugnande.

Vad betyder egentligen mardrömmar? Har drömt två nätter i rad att att folk dör i mina drömmar. Olika personer. Första natten drömde jag att jag och mamma var ute och reste och helt plötsligt får vi ett samtal om att en person har dött. Mamma vill att jag ska åka tillbaka till Nyköping men jag skriker att  jag vill hem till Göteborg.
Och inatt så drömde jag att vi var på något tivoli, mamma var med denna gången också, och Fanny var med och sen ett stort gäng med kompisar. Vi är uppe i någon grej och helt plötsligt ramlar personen ner jättelångt. Det är bara jag som bryr mig och vill inte fortsätta, alla andra säger att sånt händer. Jag vill ringa Ida och säga vad som hänt, men Fanny säger att jag inte får...

Dem här två personerna som dör vet jag vilka det är men vill inte nämna för tänk om det slår in då?!
Vad betyder egntligen drömmar?
Kan det slå in?
Drömmer man om något som ska ske, eller är det någon annan person som dör vid det tillfället?

Jag har vaknat av drömmarna vid nästan exakt sama tid. Klockan 06:00 typ. Det är sjukt!
Undrar om det kommer något inatt också, återstår bara att se...

Kommentarer
Postat av: fanny

Vad läskigt :( Ucsh å fy på mardrömmar!!! Vad elak jag är som inte ville att du skulle ringa Ida då, haha :P ringer dig senare baby :D mihi <3

2009-01-24 @ 12:01:19
Postat av: ida

Men om du drömmer att någon dör betyder det ju att den personen kommer leva längre.. har jag hört iaf!! så det kan va bra med!! puss babe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback