summer




   

   

   




En vecka på sommarlovet har just nu gått och det har vart mycket roliga saker som hänt än så länge :) Lite synd att jag inte har fått träffa dig ännu... Jag har hört av mig, men du har inte hört av dig tillbaka... Har jag gjort något mot dig? Hade vi inte pratat om det vi tjöta om förra gången och det var utrett, lr tog jag fel? Det va ju inte bara jag. Jag saknar dig men känner att det inte bara ska vara jag som ska höra av mig hela tiden.

Än så länge har det hänt:
– Bad/solning
– Firat 20-åring
– Party
– Glassätning i city
– Partilleup
– Picknick med syrran vid RödaSten, med grill och annat mums.
–  Spelnig
– Och musho annat!

Snart bär det av på äventyr utanför Göteborgs murar och vi åker nedåt i landet och första anhallt blir Varberg och sedan till huvudattraktionen som är Karltorpscamping i Halmstad för 3:e året i rad för vissa utav oss... :D Ska bli såå kul! Kan knappast bärga mig.
Till helgen blir det grill med flickorna och middag med syrran...



Ha det så trevligt och Du, du vet att jag saknar dig och vill att du hör av dig!

Kommentarer
Postat av: Evelina

ahahahha! sis fight!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback