en bohem kliver ur sitt skal

Har vart hemma i göteborg nu sedan i osdags och det har varit så skönt. Imorgon åker jag tillbaka till Nyköping i en och en halv vecka och sedan har jag sommarlov! :D
Igår var det midsommar, dagen började med att åka till Torget med syrran så att hon kunde köpa hårspray. När vi kom hem så stod det Jordgubbar och glass på schemat, så att mamma skulle få äta några också innan hon skulle åka iväg och jobba hela kvällen. Guuud så goda dem var, så söta och mumsiga! Sedan så blev det mat på baksidan med grannarna och det var nästan lika mumsigt det, På kvällen så åkte jag ner till Fanny där Nadia också befann sig och jag fick massa kramar, mihi. Sedan fick vi vänta en stund för att det andra folket inte var klara, men då bestämde vi oss för att kila in till staden och vänta där på dem innan vi skulle  åka på fest. Tillslut så kom dem in efter missade bussar. Vi åkte över till "andra" sidan. Det började väldigt trevligt med lite olika spel och prat. Vissa fick i sig lite för mycket, vissa blev aggrtessiva och knäckte näsan på kompisen, vissa höll sig i bakgrunden och vissa snodde pengar ur folks plånböcker! Kvällen kunde ha slutat bättre om man säger så. Trodde bara att jag hade blivit av med 40kr så det gjorde ingenting men när jag kollade i mitt busskortsfack så var 200kr ytterliggare borta... Dem pengarna kunde ha gått till bättre ting än att några fyllon som jag iinte känner tar dem! Dem hade också gått igenom fler plånböcker och slängt dem utanför väskorna... Fattar inte varför man ska göra så... Men man kan inte lita på folk... Annars var kvällen bra och idag blir dte npg bara chill och ikväll blir det grill :)


     

Kommentarer
Postat av: Evelina

AHHAHAHA omg jag ser ut som en solbränd courtney love !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback