yes sir, that´s my girl

Igår va det bowling på Strike & co, Jo det gick la bra, kul var det :D Innan hade ju jag bestämt för att jag skulle åka hem till mig för att ta det lugnt efter spelet, men ack så blev det ju inte. Vi åkte in mot stan med sikte på först en korv och sedan Bryggeriet. Vissa var närvarande, andra satt borta i ett hörn nästan hela kvällen innan dem droppade av en efter två.



Idag har jag vart igån med mina 4timmars sömn hela dagen om väntar just nu på att klockan ska slå halv så att bussen går ner mot Fanny för lite snacks, saft och spel-kväll. I min väska befinner sig just nu Twister från typ80-90-talet, jo det syns på kartongen. Men what, det funkar ju! Möter upp smulan på Markland så tar vi vagnen tillsammans till Ekedal och hoppas att värden är hemma. Skulle ju redan ha befunnit mig där nere men så blev det inte tyvärr. Resultatet efter det blev ju att ajg sätter igång min blogg igen, inget som jag är stolt över. För bloggen har jag för att uppdatera mitt folk i Göteborg hur det går för mig i Nyköping, men nu har foket i Göteborg mig på heltid i 9 veckor framåt, fast dem får väl inte nog? (A)

Nu ska jag fixa det sista och fixa frippan inför avgång och flytta bilen till rätt parkering!


See u later !

Kommentarer
Postat av: fanny

Varför skriver du aldrig apa???? ;) Vill juu läsa!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback