dripp dropp

woho! har inte haft något att göra idag heller... :O Känns inget bra, men vad ska jag göra liksom? Min handledare sitter med tomma händer och tigger jobb av andra som inte kan ge henne något heller... Nu väntar jag bara på att minuterna ska ticka sin kos och ge mig klockan halv fem! För då måste jag gå, 30 min tidigare än vanligt. Jag ska nämligen på möte, på en reklambyrå som kanske vill ha mig som praktikant eller LIA:anare (I don´t  know?). Så till Järntorget beger jag mig om en timma typ och efter mötet så ska jag träffa Fanny för att kika runt på Myrorna efter lite 80-90-tals inspirerande accessoarer. Till helgen ska jag nog krascha mig nere hos syrran, då hon också är bortrest för att få lite lugn och ro... Fast det vill säga om jag missar sista bussen på lördag som nu har hänt några gånger... Som tur e så går hennes vagnar heela natten + att jag sällskapar med Fanny-babe då också :D 

Har skickat iväg en portfolio till en annan reklambyrå också idag och sedan ska jag träffa en till den 12maj... Man måste vara i tid har jag lärt mig för förra gången kände jag mig stressad. Men kom ju tillslut till ett bra ställe endå! :D 

Snart är det dags för mig att bege mig till Nyköping igen, jag vet inte hur det känns. Saknar mitt egna, orkar inte bo i det lilla rummet på en bäddsoffa längre. Saknar min egna säng! :D haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback