I look at you, you bite your tongue

Jag är rädd, jag vill inte köra bil. Men jag måste, känner mig vilsen. Ska man vara rädd varje gång jag åker bil själv nu? Jag hoppas att det blir bättre när jag åkt och fått byta reservdäcket till ett "vanligt" hjul. Då måste det kännas bättre, eller? Jag åkte till willys idag men ville vända när jag åkt ut från parkeringen. Jag får höra att det är så man känner och det kommer att kännas ett tag till. Men det känns ju bara löjligt. Jag skadade mig ju inte, det var ett däck som exploderade när jag körde. Men jag inbillar mig hela tiden att det ska hända igen när jag kör eller något annat...


Nu ska jag nog göra någon lunch. och slappna av lite till James Morrison.

Kommentarer
Postat av: ida

vem ville du ringa ?? :)

Postat av: tess

en speciell person...

2009-05-20 @ 18:34:30
URL: http://theresemortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback