last day.



Sista dagen på praktiken idag. Såhär har dagen sätt ut hittills/kommer att se ut:
– 06:00 ringde klockan
– 07:00 börjar jag baka kladdkaka eftersom att mina muffins gojjsat sig under natten...
– 08:30 börjar sista dagen på Tidningskompaniet
– 09:30 Jag får lite att göra
– 10:00 fika, musik quiz, och jag får en jättefin blomma en orkide till och med! Super najjs.
– 12:00-13:00 LUNCH!
– 14:00 Gå till Tuvemark & Kron för att visa portfolion
– snurra på stolen resten utav dagen? 



Tack för denna tiden på Tidningskompaniet ha haft det apkul! Förutom när jag inget haft å göra. 

Nu ska jag köpa lunch, glömde att ta med det idag...


Kommentarer
Postat av: ida

vem är det som har sårat dig??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback