peanut butter jelly.


Jag har haft tre stycken sjukt roliga dagar! Vär länge sedan som jag skrattade, sjung och hoppas så mycket som jag har gjort nu... Det började ganska lungt i onsdags då jag åkte in mot stan eller rättare sagt the gettho Brandkärr. Där hämtade jag upp den lilla/gamla Moa. Vi cruisa ner mot staden i min gröna lilla Nisse-Bethan (ett gölligt dubbelnamn på min bil). Vi strosa runt på stan en stund och kom ut med några påsar. Jag behövde ju något att växla med eftersom att jag kom på att jag kunde sova hos dem och inte tagit med mig något. När vi åkte hem till familjen Brandkärr igen så blev det tårtbakning från grunden och matlagning. Tårtan var nog godare än vad den såg ut. Vi hade egna produkter som tårtbotten, marränger, choklad–löv/spöken/something? och massa andra tillbehör, så mumsigt. Sedan så gick kvällen vidare med fotboll och andra kuliga saker.
På Torsdagen så var det Workshop för den nya klassen som ska börja i Augusti, VK7. Det var väldigt kul att se vad det var för folk som hade sökt detta året och sedan att vi skulle hålla koll och observera dem under dem två dagarna. Mycket komentarer och skratt har det blivit och jag har haft såå kul! På kvällen så bjöd vi dit det nya folket till skolan för att ta någon öl med oss och först så var planerna att vi skulle dra till Rockbaren också men det ställdes in. Men innan vi kom till skolan så skulle vi gå och köpa pizza, jag, Chris, Stefan och Viktor. Jag ville ha en Vesuvio med mellan sås på och fick betala ett överpris på 15kr extra för lite sås på. Egentligen kostade det 10kr men han var la efter efetrsom att först tänkte lura Chris också. Jag blev lite tjinkig men sa inget direkt till dem och sket i det. När vi kommer ner till skolan och ska sätta tänderna i pizzorna så har dem inte lagt på någon sås på min PIZZA! Jag blev så sur och ledsen och arg och fick käka en torr pizza utan sås för den var ju liksom inte saftig som dem kan vara ibland. Och då lägger Stefan sin komentar
– Therese, du kan få lite utav min sås om du vill? Förstår ni inte vilken sås han mena så får ni vara omedvetna! :D haha.
Idag har vart lika rolig den. Lång dag men så mycket skratt och komentarer som vi kommer att leva på lääänge! Kom hem för 10min sedan typ... Efter att vi diskuterat människorna som sökt så gick vi ut och käkade och skrattade ännu mera :D

En utav komentarerna som vi fick höra på en utav redovisningarna.
– Men Lillemor, det är ju bara en illusion. Personen menade att reklam bara är en illusion och att man kan ljuga om att en vara är ekologisk även om den inte är det... :/

En av mina komentarer, hade nog vart roligare att höra i sammanhanget för dem andra sl´krattade så åt mig och med mig..
–Om han var 13 år 1994, hur gammal är han då?!! Jag lät helt förvånad som om att han skulle vara 100bast typ :D Så många kommentarer som man egentligen ska höra :D



/ It´s peanut butter jelly time!

Kommentarer
Postat av: Evelina

- Nisse-Bethan, luv dat nickname!

- snusk-sås, euuuw! du kan låna min fisksoppa!

Postat av: tess

– Ja, visst e det ett passande nick-name..!

– vart har du fått fisksoppa ifrån? Trodde bara att du ägde fiskbulle, men vems är fisksoppan? :D

2009-06-03 @ 19:34:05
URL: http://theresemortensen.blogg.se/
Postat av: Evelina

nej jag har hand om den nu, vilken fiskart vill du? har all flavors mami

2009-06-03 @ 20:37:18
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback