Slickar på klubban och rullar på tungan

Blir förbannad och kommer på mig själv med att vara som en sur gammal tant. Men hell no! orkar inte bry mig. Varför ska dem kunna ta min tvätttid? Gick ut en kvart innan min tvättid skulle börja och tänkte börja innan eftersom att jag har den första tvättiden för dagen. Första gången jag går ut så är det ledigt, så jag går in för att dra av sängkläderna från sängen och hämtar tvättmedlet och ska gå ut och slänga in det i maskinen. När jag öppnar dörren ser jag att någon har vart där och slängt in en maskin!! Nu var det bara 5min kvar tills att min tid skulle börja... Jag kommer på mig själv med att vara hur arg som helst och ville öppna maskinen och riva ut tvätten, men det slutar med en lapp på tvättmaskinen.

Så för att lugna ner mig själv skänker jag två stycken låtar till bloggen. En från min barndom som handlar om mitt smeknamn, tänker verkligen på när jag var yngre och en från nutid, även om själva låten har några år på nacken :D


 


Dålig video egentligen, men låten ger minnen!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Slickar på klubban och rullar på tungan hehehe hett

Postat av: tess

mmm! jag kan vara ganska het ibland ;)

2009-05-29 @ 22:30:10
URL: http://theresemortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback