snurrar på stolen och kollar på molnen.

Sista veckan, näst sista dagen.

Orginalet okänd, Illustration Jag.




Jag längtar efter sommaren just nu! Vill sola och bada på Tylösands strand i Halmstad. Vill bli sommarbrun. För jag ska inte ge mig själv en fuskbränna i något solarium, för det syns och man kan få en väldigt ful brun färg där om det blir för mycket (som vissa inte märker på sig själva när dem ligger där i hela tiden) Jag vill ha den där fina bruna färgen som bara solen kan ge. 
På lördag beger jag mig till den lilla staden Nyköping igen för att gå tillbaka till skolbänken innan sommarlovet ska börja. Vi ska ta emot nya personer som så gärna vill bli studenter på skolan ska bli kul och se vad det är för personer som söker detta året... I två dagar blir dem utsatta för olika hemskheter :D haha. 

Nu ska jag börja att snurra i stolen igen och vänta på att mina läppar ska börja svullna ännu mer efter äpplet som äter på. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint!

2009-05-14 @ 15:25:54
Postat av: fanny

Nice :D Smart att du äter äpple då apa, haha fast du kanske känner att du vill ha lite "botox" läppar ;)

Postat av: tess

men exakt Fanny, istället för att klaga att mina läppar är små kan jag bara käka äpplen och päron! billigare än operationer och injektioner höhö ;D

2009-05-15 @ 12:52:31
URL: http://theresemortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback