har du?

Övergreppen ägde rum i Rosenlundsområdet. Den drabbade kvinnan är dock inte prostituerad.

Själva artikeln är hemsk, vilken våldtäkt är inte det? Men journalisten som har skrivit de två meningarna som är där uppe kan inte ha tänkt till? Jag tycker att det är roligt. Bara för att dte är i Rosenlundsområdet tar man för givet att hon är prostituerad, hmm... Nja, kankse inte, men  han gjorde tydligen detta från en början eftersom att han var tvungen att påpeka att så var inte fallet för kvinnan.


Idag är det klassfest och jag är redan hur trött som helst och klockan har nästan slått 10:30. Pigg måste jag bli för gla e jag redan! :D

Kommentarer
Postat av: ida

ÅÅÅÅH vad jag saknar dig!!!! snart ses vi älskling.

Postat av: therese

saknar dig med i massor! Men vf ringer du inte upp när jag ringt dig? :(

2009-09-13 @ 18:19:14
URL: http://theresemortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback