en skänk från ovan.

Filmen säger allt!

 

 

 

 

Jag blir irriterad. Någon har tagit min tvättid IGEN! Men för första gången så tog jag ut deras tvätt från maskinen, får hoppas att han inte börjar att skälla på mig... Men vem är så dum och inte kan läsa på pappret vem som har satt upp tvättid? Men ah, får spana genom titthålet vem det är och skälla lite sedan :)

Mamma och pappa åkte också för några timmar sedan. Har vart väldigt trevligt att ha dem här i helgen. Igår gick vi ut och käka och kollade på Sverige-Ungern, en sådan match säger jag bara!

Nu blir det till att skriva klart trendanalysen om bara mitt internet inte vill släcka ner sig igen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket jävla mål alltså!! Så grymt! Såg den matchen på pc, kan du tänka dig hur alla skrek ? :D taket lyfte! Vilken stämmning :D sjukt mål jag e fortfarade chokad :p

2009-09-06 @ 16:54:40
Postat av: Evelina

yäääääääääääääääääy

Postat av: therese

jaa det va sjukt! folk skrek och stojja och med folk så är jag inräknad :D haha

2009-09-06 @ 17:47:37
URL: http://theresemortensen.blogg.se/
Postat av: ida

haha vilka jävla tvätt tjuvar du har hos dig då :D:D och sista målet haha galet, dock var de det ända jag såg, men som även var det viktigaste haha :D

2009-09-07 @ 22:45:22
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback