Vilsen i en "köping" stad

Nu har jag påbörjat min resa hem till gbg! Den kommer att ta sammanlagt 6 1/2 timmar med alla stopp och sånt inräknat :O Men det är det värt att utsätta sig för när man vill hem. Nu sitter jag på tågstationen i Norrköping och väntar på att timmen ska gå så att jag kan åka vidare... Känns ju lite onödigt eftersom att tåget ska ta mig till katrineholm och hemifrån Stigtomta är det bara 4mil och så har SJ tagit mig till Norrköping innan :/ Funderar på att gå till pressbyrån för längre orkar jga inte ta mig med min tunga väska. Hade jag vetat att jag hade fått sitta här så länge hade jag nog tagit rullbagen :)

När tåget rullar in på stationen ska jag möta upp min kära mormor och käka lite mat, ska blir bra! Sedan skyndar jag mig hem, slänger på mig partystassen och springer iväg till sticky för kvällens kalas.

Nu ska jag käka kex-choklad, hoppas att det finns dark choklad, mumma! Skriver säkert sedan igen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du har haft en bra resa hem till Göteborg ändå och att du får e´n underbar kväll på Sticky!! Kram

Postat av: Evelina

haha. ingen vet hur jag ska lyckas ta mig hem. jag åker t gbg nu på torsda! yääiy

2009-09-19 @ 20:25:43
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback