i keep it cool like eskimo chicks on discovery channel.

Veckan har varit grym! Den har bestått utav livemusik, dundersaft, parker, regn, solsken och mycket trevligt sällskap. i Lördags så var vi hemma hos mig och grillade och hade det allmänt trevligt. Meningen var att vi först skulle grilla och sedan kolla Arvingarna och bugga på packhuskajen men icke. Det blev istället grill och utgång.

Imorgon börjar jag på Libro group, sjukt nervös men tror att det kommer att gå bra, eller jag hoppas på det. Nu blir det till att fota och göra mönster i massor, så sjukt nöjd!

Kommentarer
Postat av: moa

Naw! Va fin du är! :) Är håret påväg att bli lååångt?

Och förresten fortsätt att uppdatera bloggen, jag har väntat!



Hoppas det går bäst idag!

Puss

2010-08-17 @ 14:13:50
Postat av: therese

du e snällast Moa! Det gick bra idag, men berättar senare :D Håret är typ knappt till axlarna :o Men ska nog bli låångt om jag inte ångrar mig på vägen haha.

Postat av: Moa

Inte ångra! Nu ska vi ha långt tillsammans! ;)

2010-08-17 @ 20:46:28
Postat av: Frida

Klart det kommer gå bra på libro!! GO TESS!

2010-08-19 @ 15:35:39
URL: http://friiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback