fem tvåor

Nyktert, chaufför, Monophi, snurrighet, dans, träning, god mat, rumminkub och yatzy på ett slag.
Jo det där är la min helg än så länge...

Min helg har vart väldigt bra än så länge! Fast det går så firt, helgen bara försvinner och sedan är et vardag igen..
Fredagen kom och jag ängde med Fanny +familj för att kolla på hennes bror och hans band Monophi som spelade i Kungälv. Jag blev chaffis för kvällen. Gjorde mig ingenting, sparade pengar och fick se allt med andra ögon. I kungälv så dansade vi för fullt när bandet spelade både egna och lånade låtar. På natten åkte vi vidare hem till Göteborg och när jag släppt av mina passagerare så ser jag någonting i mörkret som liknar en hund bakifrån och börjar morra för mig själv om varför ägarn släpper hunden lös klockan 03:15 mit på vägen. Men ack nej när jag kommer närmare så e det en Bambi med den mest fluffigaste toffs till svans som springer på vägen framför mig.

Idag så har det inte hänt så mycket förutom att jag har tränat, handlat och spelat spel där någon någonstans ville att jag skulle få YATZY på ett slag i tvåor! :) Ibland kan det vara kul med sällskapsspel. Just nu så ligger ja i sängen, är sjuukt trött, har ont i min käke och mår lite illa.Nu ska jag kolla vidare på filmen.

Ha det gött

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack för i fredags gumman ;) Alltid lika kul att du hänger med! Aww bambi, vill också se :)

2010-02-07 @ 14:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback