Examensdagen

Blod, svett och tårar.



Jorå, idag va det ju då dags. Vi har varit med om mer än vad vi kommer ihåg. Idag blev det lite tårar, minnen och skratt. Vi glömde nog det mesta grollet och tänkte positiva tankar. Jag e så gla just nu! Examen och allt. Och nöjd med mina betyg också. Så är det någon som behöver en Formgivare/Orignalare/Projektledare så hör bara v er, jag kan alltid hjälpa till ;) hehe. Så imon åker jag åter till Göteborg ska bli skönt. Men som Moa sa att fler tårar kommer ju säkert att spillas ikväll under/efter middagen och ja från mig också. Eller så kommer det imorgon bitti när jag ska krama Moa hej då när hon kan fortsätta att sova i den hårda skummadrassen. Nu är det tredje dagen som vi nostalgilyssnar  på musik från 90-talet och kanske lite tidigt 2000-tal. Om tre timmar ska vi möta upp en liten del utav våran klass och käka mat på crazy cow.

Ni får ha det för ikväll ska det firas!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Såg det här lite sen men GRATTTTTISSSS din jävel!!! Är väldigt stolt över dig gumman, jag lovar att jag hör av mig till dig oavsett när jag behöver dig hahha ;D Love you PUSSSS <3

2010-04-06 @ 00:32:58
Postat av: Nadia

Sötnos du kommer få ett fint jobb, GRATTIS IGEN DÅ haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback