Vilken stad längtar du till?

Snart snart snart! Det är det enda ordet som behövs just nu egentligen. Just nu har snart en väldigt stor inverkan på mina meningar som till exempel: Snart är skolan över, på onsdag alltså, Snart är det vår eller är den nästan här redan? Jag kan nog fortsätta lite till om det skulle behövas.

Igår åkte jag upp till Stockholm och träffade Jennie och en kompis till henne. Vi drog ut på ett hyffsat ställe, tror att det bara blev hyffsat eftersom att musiken föll verkligen inte i min smak. Men annars väldigt trevligt! Idag gick vi runt på stan lite och jag tror att Jennie har smittat mig. Sitter är och känner mig sjuk, verkligen inget kul! Men har varit ute och tagit mig en löprunda direkt när jag kom tillbaka till den lilla staden Nyköping.

På måndag börjar våran slututställning så har ni vägarna förbi så kika in vettja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback