vuxen bebis

Jag har panikångest igen... Så förvirrad att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Flytta eller inte, dte är frågan i mitt problem.. Men vad är svaret? Jag vill verkligen flytta igen, inte för att jag inte trivs hemma men nu har jag chansen. Men kommer jag att klara det på det jag har? Jag vet inte... Kommer jag att kunna "leva" roliigt eller kommer jag att vantrivas och inte kunna göra någonting. Åhhhh jag kan inte bestämma mig. Måste tänka riktigt noga, sedan är dte ju en annan liten sak som bestämmer också och detta får vi reda på i November.

Snart kommer även Moa till Göteborg :) Tragisk sak som för henne hit men jag är bara lycklig över att få träffa denna flicka igen, som jag verkligen har saknat mycket! en och en halv vecka till sedan ses vi igen. Var ju ett tag sedan sist...

Snart så kommer det ett sms på min telefon från Evelina och då ska vi ta en promenad. Får ju inte gå ut efter att ha legat sjuk i över en vecka nu, så får bli lugnt även denna helg. Fast förra helegn tillbringades på östra sjukhuset för att hålla vissa pojkar sällskap under en kris haha. Tur att någon va nykter och kunde köra :)



Bara Carl som klär i vuxenblöja, haha.

Kommentarer
Postat av: Moa

Vi kan prata om det nästa vecka sötis! I know the feeling...

2010-10-21 @ 09:31:03
Postat av: ida

vada vart ska du flytta babe ? :)

2010-10-22 @ 17:00:31
Postat av: fanny

hahaha asså Carl jag dör :P

2010-11-13 @ 20:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback